tanforum - Re: Fw: [Tf] Ertekrend es oktatas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Fw: [Tf] Ertekrend es oktatas

  • From: <csaba AT gloner.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: Fw: [Tf] Ertekrend es oktatas
  • Date: Thu, 30 Dec 2004 20:25:47 +0100

>[Pl. folyamatosan zavar ebben a vitában, hogy egyesek szeretnék az
emberiséget hivokre és
>ateistákra felosztani, vagy máskor hivokre és materialistákra. Szerintem
>mindketto durva leegyszerusítés.]

Nálunk Magyarországon ez már csak így van, mindent fekete-fehéren akarunk
látni. Igaz ez sok minden másra is. A szocializmus évei után nehéz leszokni
róla, nehéz megérteni, hogy az ember is, a világ is sokkal összetettebb
annál, minthogy ilyen sablonokba lehetne szorítani.

Nagy élvezettel olvasom a különbözo hozzászólásokat a témában, jó, hogy
végre többen is világosan megfogalmazzák a véleményüket. Megmutattam néhány
nem listatag kollégámnak is, mondván: "Látjátok, így is lehet vitatkozni":-)

Létezik egyébként olyan továbbképzés tanárok számára, ami ezzel a témával
foglalkozik? Jó lenne ezeket a gondolatokat, amiket a listatagok itt
leírnak, más fórumokon is, többekkel is megosztani!

Boldog új évet mindenkinek!
Üdvözlettel
Glóner Csaba