tanforum - Re: [Tf] Egyházi iskolák

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Egyházi iskolák

  • From: "bdkoll" <bdkoll AT berzsenyikoll-szhely.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>, <riki AT programozo.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Tf] Egyházi iskolák
  • Date: Tue, 9 Nov 2004 16:10:01 +0100

Udvozletem

> kornyei AT kornyei.hu
> írását, akkor pont az "alapösszeg"-ek eddigi egyenlő
> elosztású folyósítása helyett kerülne bevezetésre az új elosztás, ami a
> kistelepülések és az egyházi fentartású intézmények számára jelent
hátrányos
> megkülönböztetést.

IGEN, de itt is a reszletekben bujik meg az ordog:)

1.Gondolom a Vatikannal kotott szerzodest nem akartak felrugni es igy a ket
penz meg mindig tobb lesz mint amit a sima iskola kapna (lasd 2. pont:)
(kistelepulesrol szo sincs!)
2. Az onkormanyzat eddig se adta tovabb a teljes normativat az
iskolaknak -80%-ot talan- (mig az egyhaz az egeszet megkapta), hanem evente
valtozoan a benntartott osszegbol ujitott fel parat.

Bende Imre

> [...]
felekezeti
> oktatási intézmények között. Mert gyakorlatilag egyik sem demokratikus
> alapokra ápül. Közalkalmazotti tanács, vagy eféle demokratikus
> véleménnyilvánító testület pedig majdnem mindenhol van, csak nincs sok
> jogköre.

> Az hogy az államformánk demokratikus (gyakorlatban - elméletben) talán
> idetartozik? Szerintem nem.
> Az oktatási rendszerünk jelenleg NEM demokratikus. Erről lehetne beszélni
ezen
> a fórumon, de azthiszem ez nem kimondottan az Egyházi iskolák témába

Cserébe