tanforum - Re: [Tf] Egyházi iskolák

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Egyházi iskolák

  • From: riki a programozo <riki AT programozo.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Egyházi iskolák
  • Date: Mon, 8 Nov 2004 10:17:45 +0100

Kedves Gyula és többi listatagok!

Először kiemelem a Környei e-mail (szerintem) lényegét, az utolsó 3 sorát:

Hoppá!

2004. november 7. 21.37 datummal Simon Guyla ezt irta:
> Igen, tehat lenyegeben a kiegeszito tamogatas szunne meg, ezzel a
> fejkvota (fejpenz) azonos lenne minden szektorban (nem csak ez a ket
> fenntartoi tipus van, nyilvan).

NEM! Szerintem tévedsz! Lényegében az "egységesség" szűnne meg! Olvasd el
mégegyszer a Környei e-mailt, különösen az általam itt beidézett utolsó
bekezdését!

> Nehez megitelni a reszletek ismerete nelkul, hogy ez mennyire
> meltanytalan azgyhazakkal szemben. Nyilvan nekik is vannak sajat
> beveteleik, csak nem olyan garantaltak, mint pl a helyi adok.

Vigyázz! A helyi adókat az is befizetni köteles, akinek a gyermeke nem állami
intézménybe jár! Ezen a ponton érveléseddel öngólt lőhetsz!

> Rikit azert nem ertettem, mert o ugy allitotta be a dolgot, hogy maris
> kevesebb az egyhazi iskolak tamogatasa. Pedig ez tkp, most forditva van.

Azzal hogy az "országos átlagnak megfelelő" összeget megkapják "levonva
belőle" a felújításokra fordított költségeket már most sem tűnik azonosnak.
Szerintetek azt az iskolát, ami egyházi fentartású sose kell felújítani????

Na jó nem kötözködéből hanem segítő célzattal irtam a levelemet .

> Hogy miert, min sporolnak az egyhazi vezetok, mire helyezik a hangsulyt,
> ez nyilvan az o dolguk.

Sajnos sokmindenen kénytelenek spórolni, olyasmin is, amin nem szeretném ha
spórolniuk kellene a gyermekek érdekében. Én annak örülnék, ha a dolgozóik
bérén se kellene spórolniuk. Az intézményrendszer kiépítése - karbantartása
legalább annyira kemény költségtétel, mint egy esetleges béremelés...

--
ui.:
A mellekletek biztonsagos megnyitasahoz ajanlott program:

Az Openoffice hasznalat elonyei:
- Nem indítja el a veszelyes wordmakrokat. (nem kell felni tole)
- A levelmeret az ".sxw" (tomoritett XML) kuldesekor kb. fele-
  tizede a  ".doc" -hoz kepest (olcsobb internet szamla)
- Ez a program szabadon hasznalhato! (nem uldozi a BSA)
- Hasznalata nem jogserto! (erkolcsi tisztesseg)
Egyeb informaciok a http://hu.openoffice.org weboldalon olvashatoak.