fizinfo - Re: [Fizinfo] Válasz Hajdu Csabának Paks2-ről

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Válasz Hajdu Csabának Paks2-ről

  • From: Attila Szilva <szilva137 AT gmail.com>
  • To: Hajdu Csaba <hajdu.csaba AT wigner.mta.hu>
  • Cc: Raics Péter <raics.peter AT science.unideb.hu>, fizinfo AT lists.kfki.hu, aszodi AT reak.bme.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Válasz Hajdu Csabának Paks2-ről
  • Date: Tue, 24 Jun 2014 17:10:51 +0200

Tisztelt vitázók!

Ajánlom mindenki figyelmébe ezt az oldalt, ami közgazdászok anyagait közli,
közte interaktív atomerőművi megtérülés kalkulátorral (rengeteg paramétert
lehet állítgatni). http://www.rekk.eu/index.php Paks 2 legalább annyira
közgazdasági és politikai kérdés, mint nukleáris vs. zöld vita. Nem tudom
igazuk van-e, de a témában jártas közgazdászok elég szkeptikusak.

Üdvözlettel,
Szilva Attila

2014. június 24. 10:25 Hajdu Csaba írta,