tanforum - Re[2]: [Tf] Osztalyzas + kirandulas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re[2]: [Tf] Osztalyzas + kirandulas

  • From: Boldog Ferenc <fboldog AT matavnet.hu>
  • To: Koncz Endre <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re[2]: [Tf] Osztalyzas + kirandulas
  • Date: Tue Jun 19 20:08:04 2001

Hello!

>> Tanulnak is ezerrel...
> Evkozben tanuljanak 130-cal...
Csak nagyon csendben jegyzem meg, hogy idonkent en meg azzal is
elegedett lennek, ha 1000 es 130 helyett nem kapcsolnanak
"hatramenetbe". :-)

> 10 honap munkaja ne muljon 5 napon. Mert peldaul pont azzal rontja le, es
Nem csak osztom, szorzom is Endre velemenyet. "1000-el" :-)) Csak
kiegesziteskeppen. A lanyom magyar tanara az utolos tanitasi nap
utolso orajan "Arany Janost" vette. Ilyenkor a jobb kezem mutatoujjat,
enyhe nyomast kifejtve a halantekomhoz illesztem, majd laza, a
fulzsir kitermelesehez hasonlo mozdulatokat teszek. Az illeto tanar
mentsegere szoljon, hogy a tanitas juttatta ide. :-(

Egyetertek. Nem tartom szerencsesnek en sem, ha kollega egy "mindent
eldonto" ev vegi "neszeneked ugysemadommegakettest" tipusu
monumentalis dolgozatot irat. Abba inkabb belebuknak, mintsem
javitanak. Ha valaki javitani akar, joelore figyelmezetetm, hogy ne ev
vegere halogassa.

Egyebkent szerintem a tanulo a tanev soran nem csak a dolgozatokban,
feleletekben tesz, tehet eleget a tantargyabol tanulmanyi
kotelessegenek. Hiba lenne, csak a jegyeket szepen osszeszamolni, a
naploban es egy atlagot kepezni. Legalabbis szerintem. Lehet, hogy en
vagyok a lokott, de adtam mar 4,4-re 5-ost is. A gyerek a kovetkezo
tanaevben szarnyakat kapott. Elvehettem volna konnyeden a kedvet egy
szaraz, "csezdmeg ez csak 4-es" mondattal.

Megint csak csendben:
1,6-ra sem tartom szerencsesnek a buktatast. Ha megbuktatom, akkor
most megmutattam annak a "budos kolyoknek", hogy nalam aztan nincs
kecmec? Talan az stressz, amit ev vegen atelt a kettesert valo
izgulastol ert annyit, hogy jovore jobban odafigyel. Persze van ugy,
hogy rosszul gondolom es nem valik be a fenti logika. Van ilyen. De
talan nem vettem el igy a kedvet annyira tantargytol. Semmi nem
frusztralja jobban a diakot, mint egy igazsagtalan, vitathato vagy
annak tuno jegy. Megéri???

Mi lenne, ha az osztalyzat, erdemjegy melle par szoban is hallana a
gyerek a munkajarol? Mi lenne ha esetleg o" mondana el? Jaaa... nem
jutna ido az utolso heten a kemeny, nagy dolgozatokra, amikor is ugye
mindenki megmutathat mindent. ;-)

Most nezem, jol eltertem a targytol. Bocsanat.

35 jegy???? Lemerne valaki, hogy mekkora szamokat kell ahhoz irjak a
naploba, hogy elferjenek? :-)

> El kellene mar dontened, hogy az ev vegi osztalyzat mit tukroz(zon)?
> Szerintem _nem_ az ev vegi pillanatnyi tudast.
Ismet csak egyetertek Endrevel.

Na meg ilyet.... Munkaidoben ujsagot olvasni? :-))
Termet csinositani, plakatot ragasztani. Regi konyveket porolni. Adjak
meg tippeket? :-)

Udvozlettel:
-|- BOLDOG Ferenc -|-
-| Tatabanya |-