tanforum - Re: [Tf] velemeny

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] velemeny

  • From: Boldog Ferenc <fboldog AT matavnet.hu>
  • To: Kiss Géza <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] velemeny
  • Date: Tue Jun 19 20:08:40 2001

Hello!

> Ekkor rendkivul hosszasan es szivhezszoloan kikonyorogtem, hogy a tanulok
> tovabbra is tanulhassanak orakeretben szamitastechnikat (heti 1 ora, 7-8.).
> Annyit tudtam elerni, hogy tanulhatjak, kotelezo jarniuk, de nem
> osztalyozhatom es amelyik osztalynak nem fer be az orarendbe (ket ilyen
> osztaly volt) az tanulja amikor lehet.

Egy alt. isk-ben orat is adok. Ott hasonloan csinaljak. Nem
foglalkoztam vele kulonosebben. Van elonye is, de igy ev vege fele
marhasagnak tartom, hogy nincs osztalyzat belole ev vegen. Igaz a heti
1 oras targyakat en elvbol nem is tekintem tantargynak. Szart se
ernek.
Szoval nem az en dolgom eldonteni, csak jeleztem, hogy mashol is van
ilyen.

Udvozlettel:
-|- BOLDOG Ferenc -|-
-| Tatabanya |-