tanforum - Re: [Tf] Osztalyzas + kirandulas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Osztalyzas + kirandulas

  • From: "Bende Imre" <bdkoll AT rik.bdtf.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Osztalyzas + kirandulas
  • Date: Wed Jun 20 20:38:01 2001

Kedves Kollegak!

Sajnos csak keson olvastam a levelfolyamot,,
elore bocsatom, hoyg az szmsz-ileg nem vagyok tajekozott ( de most majd az
leszek:),
de furcsa, hogy ezt miert az SZMSZ-ben szabalyozzak amikor a torveny 48
paragrafusaban leirja, hoyg a a ped.programnak mit kell tartalmalnia ebbol
emeltem ki az alabbi reszletet:

reszlet:------
- az iskola magasabb évfolyamára lépés feltételeit,
- az iskolai beszámoltatás, az ismeretek számonkérésének követelményeit és
formáit, a tanuló magatartása, szorgalma értékelésének és minôsítésének
követelményeit, továbbá - jogszabály keretei között - a tanuló
teljesítménye, magatartása és szorgalma értékelésének, minôsítésének
formáját,
reszlet vege-----

Ha ott le van irva akkor mar csak az a kerdes, ki donti el elerte-e azt a
szintet, azt pedig a szaktanar teszi az ott leirt modon....

(En meg soha nem voltam olyan ertekezleten, ahol ne a szaktanar mondta volna
ki a vegso szot egy-egy ertekelesi ugyben:)

Bende Imre