tanforum - Re: [Tf] Osztalyzas + kirandulas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Osztalyzas + kirandulas

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Osztalyzas + kirandulas
  • Date: Fri Jun 22 12:45:00 2001

Üdvözletem!

> Elnezest, az elobbi levelemben elfelejtettem irni, hogy a magasabb
> osztalyba lepes feltetele (szerintem:) minimalis tudasanyagot
> tartalmaz es nem osztalyzatok atlagolasanak modjat:)

Persze. De ha az osztályzat nem a tudást méri (de legalább is:
erõsen korrelál a gyerek tudásszintjével és szorgalmával), akkor
minek vacakolunk vele. Elég sok munka a számonkérõ feladatok
összeállítása, megíratása, javítása, a jegyek adminisztrálása. De
jó lenne, ha nem kellene. És akkro a tudásanyag alapján haladna
tovább vagy ismtételne a diák... Bár ennek a mechanizmusát nem
nagyon látom át... :)

--
Üdvözlettel:
Dorozsmai Károly

kdorozs AT ax.hu
http://www.fay-bp.sulinet.hu/~.kdorozs.fay
UIN: 116973511

P.S.: Ma kaptam meg a gyerekeim bizonyitvanyat es a nagyobbik
lany jegyein keresztul nagyon az en allaspontomat latom
megerositeni -- sajnos nagyon az "igazi pedagogusi" hozzaallas
hatulutojet velem felfedezni. Ket targybol allt jegyei szerint gyenge
negyesre (de ahhol kozel); az egyikbol harmast a masikbol otost
kapjon. Ezek utan hoyg fog a kolok a geylek hitelessegeben hinni.
En a helyeben innen kezdve szelesvasznu mosolygasba
kezdenek, ugyis az (sajnos: csak az) szamit e ket targybol... Az
atlag semmit :((