tanforum - Re: [Tf] Osztalyzas + kirandulas

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Osztalyzas + kirandulas

  • From: Nlaca Laca <nlacap AT freemail.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Osztalyzas + kirandulas
  • Date: Tue Jun 19 21:17:02 2001

Helló !

>En ugy gondoltam, hogy erveim elott meghajolnak.

Vagy neked kell meghajolni :) Idén én is úgy jártam az egyik gyerekkel
matematikából, hogy a számítási módszerem szerint ( dolgozat duplán számít,
félév kerekít) 1,3 tizedre állt. Az igazgatóhelyettes, aki vezette az
osztályoó értekezletet javasolta a testületnek, hogy engedjük át, mert akkor
csak egy tárgyból bukik. Próbáltam érvelni, de a szavazásnál mégis az jött
ki, hogy engedjem át. Ilyenkor viszont már ne maradjon senkiben keseruség,
ez a demokrácia. Leszavaztak, akkor ez van és kész.

Viszlát !
Nagy László