fizinfo - Re: [Fizinfo] Matek felmérő

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Matek felmérő

  • From: sukosd <sukosd AT reak.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Cc: "Hudoba, György" <hudoba.gyorgy AT arek.uni-obuda.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Matek felmérő
  • Date: Tue, 24 Jun 2014 07:49:53 +0200

Kedves Kollégák!

Franciaországban azon vitáznak, hogy túl nehéz a matek érettségi, és az is felvetődött, hogy meg kellene szüntetni. Már 25000 aláírónál tartanak (apró adalék a népszavazási vitához :-( ).

http://www.lefigaro.fr/vox/societe/2014/06/20/31003-20140620ARTFIG00342-est-ce-le-bac-qui-est-trop-dur-ou-les-eleves-qui-sont-trop-nuls.php

Hudoba Gyuri levele világossá teszi számomra, hogy van ünnepelni valónk: utolértük a NYUGATOT! Hurrá!

Keserű üdvözlettel,
Sükösd Csaba.