tanforum - Re: [Tf] keretlen level

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] keretlen level

  • From: <gcsaba AT chello.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] keretlen level
  • Date: Thu Sep 4 13:07:14 2003

Örülök, hogy a vita ebbe az irányba, tehát a megoldás irányába megy tovább,
részemrol én befejeztem, leszürtem a tanilságokat, és a jövoben aszerint
fogok cselekedni. Azért azt sajnálom, hogy Dorozsmai Károly nyomdafestéket
nem turo szavakkal utasított rendre levelem kapcsán, szerencsére csak
magánlevélben, ezt nem vártam volna tole, még akkor sem, ha tényleg
hibáztam, bár ez a hozzászólásokat és a törvényidézeteket nézve nem teljesen
egyértelmu.
A vitát tehát részemrol befejeztem, hiszen a kfki-s lista karbantartása már
nem az én hatásköröm, de természetesen továbbra is válaszolok minden
felvetésre, ami az adott ügyet érinti.

Üdvözlettel:
Glóner Csaba