tanforum - [Tf] keretlen level tema

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] keretlen level tema

  • From: <gcsaba AT chello.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] keretlen level tema
  • Date: Thu Sep 4 17:26:02 2003

>Én meg azt sajnálom, hogy a SPAM utám még a flamelés is
>elojött! A véleményem az én véleményem, jogom azt és úgy írni,
>ami nekem tetszik magánlevélben! Arról, aki a saját üzleti haszna
>után lihegve képtelen tomondatokat megérteni, ez a véleméyem.
>Ennyi. Hiába csesztet, ez akkor sem változik meg. És jó lenne, ha
>leszálna derék barátunk rólam, tele már a puttonyom ezzel a
>hülyeséggel!!!

Én sajnálom a legjobban, hogy ez lett belőle, még egyszer elnézését kérem,
ha az idejét raboltam ezzel, de ha olyan hangon ír nekem, ahogy ezt elozo
levelében tette, azt nem hagyhatom szó nélkül, még akkor sem, ha
természetesen joga van úgy beszélni, vagy írni, ahogy szokott.

Van egy javaslatom, hagyjuk a témát, és váljunk el barátsággal, nincs semmi
szükség a veszekedésre.

Én, ahogy írtam, levontam a következtetéseket, és ezentúl nem fogom
használni a kfki-is listát továbbképzési információk küldésére. Vagyis a
célját elérte és én igazat adok Önnek: a helyzet már valóban más, mint
néhány éve volt, ezért az öteletem, hogy ezekre a címekre küldjek levelet,
nem volt jó.

Magánlevelet ezentúl nem írok Önnek ez ügyben, mert nem szeretném
semmiképpen tovább zaklatni. A listás felvetésekre természetesen válaszolok,
mert a téma továbbra is érdekel, de a véleményem most már megváltozott, és
inkább az Önéhez közelít: inkább a különbözo listákat kell használni a
hasonló információs levelek kiküldésére.

Üdvözlettel:

Glóner Csaba

  • [Tf] keretlen level tema, gcsaba, 09/04/2003