tanforum - Re: [Tf] keretlen level

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] keretlen level

  • From: <gcsaba AT chello.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] keretlen level
  • Date: Thu Sep 4 20:11:01 2003

> De egyértelmuvé teheto!!!
> - A nyilvántartás közreadója a törvény feltételeinél akár szigorúbb
> feltételeket is szabhat, a nyilvántartás haszálatára vonatkozóan, ha a
> nyilvátartásban szereplok esetén az a "legnagyobb közös osztó". (és aki
> ennél többet is szivesen fogad, az a megjegyzésben feltüntetheti, hogy:
"pl:
> nekem küldhettek reklámot is" vagy: "matekkal kapcsolatban bármi" stb...)
Ez
> esetben az érdeklodésének megfelelo témában hozzájárul a levelezéshez.

Ez így nagyon jól hangzik, csak hát ehhez az kellene, hogy mindenkit
legalább annyira érdekeljen ez a dolog, mint mondjuk Károlyt, vagyis írjon a
nyilvántartás fenntartójának, hogy tegye oda a kívánt megjegyzést. (Ezt még
Károly sem tette meg, bár lehet, hogy azért, mert nem ért ezzel egyet) No
meg persze valakinek tényleg rendszeresen gondoznia kellene a
nyilvántartást, hiszen most, hogy elküldtem ezt a tájékoztatót, rengeteg
levél visszapattant, vagyis sok cím már nem muködik. A legegyszerubben ezt
úgy lehetne megvalósítani, ha valaki felvállalná, hogy minden e-mail címre
ír errol a lehetoségrol, kérve, hogy nyilatkozzanak, milyen célra adják
közre a nyilvántartásban az e-mail címüket. Persze a lista csak akkor
lehetne (csaknem) teljes, ha azoknak, akik nem válaszolnak, ill. nem muködik
a megadott emil címük, postai úton is eljuttatnának egy urlapot, de erre
valószínuleg a költségek miatt nem kerülhet sor. De már az elso lépés is
rengeteget jelentene, hiszen akit igazán érdekel dolog, az így megvédhetné
magát a spammerekrol (vagyis az olyanoktól, mint én voltam :-) )

Glóner Csaba