tanforum - Re: [Tf] Re: keretlen level

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Re: keretlen level

  • From: bertók csaba <bertok AT axelero.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Re: keretlen level
  • Date: Sat Sep 6 05:48:01 2003

Kedves Csaba !

>A vitát az én konkrét esetemmel kapcsolatban kérem, hogy zárjuk most már
le.
>A közöttünk lévo feszültség NEM az idézett válaszlevél után indult, hiszen
>erre a levélre válaszul én kivettem a kérdéses e-mail címet a listámból,
>melyre a következo választ kaptam: "Köszönöm" Ennyivel le is zárult volna
az
>egész.

Ismét nem a bántás szándékával, Neked címezve ugyan de a listára írom.
Leginkább, mintegy összegzéséül a fent lezajlott vitának, mely remélem
mindannyiunk épülésére szolgál
(Lányomnak mondom hogy Ángyom értsen belole)
Azaz nem elsosorban neked szánom az emlékeztetés gondolatát.
A netikettben az is áll hogy mielott egy listára írunk tájékozódunk a lista
korábbi tartalmaival kapcsolatban.
Dieter Ottman egyszer ezt a hibát már elkövette, mint korábban írták a
lista tagjai.
Ezért is volt oly heves a reakció.
Ha tájékozódsz, mindezt elkerülhettük volna.

Szeretettel:

Üdv:
Csaba

Bertók Csaba