tanforum - Re: [Tf] keretlen level

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] keretlen level

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Cc: gcsaba AT chello.hu
  • Subject: Re: [Tf] keretlen level
  • Date: Thu Sep 4 17:26:10 2003

Üdvözletem

gcsaba AT chello.hu
írta 4 Sep 2003, keltezésû, "Re: [Tf] keretlen level" tárgyú levelében:

> Azért azt sajnálom, hogy Dorozsmai Károly nyomdafestéket
> nem turo szavakkal utasított rendre levelem kapcsán, szerencsére csak
> magánlevélben, ezt nem vártam volna tole, még akkor sem, ha tényleg
> hibáztam, bár ez a hozzászólásokat és a törvényidézeteket nézve nem teljesen
> egyértelmu.

Én meg azt sajnálom, hogy a SPAM utám még a flamelés is
elõjött! A véleményem az én véleményem, jogom azt és úgy írni,
ami nekem tetszik magánlevélben! Arról, aki a saját üzleti haszna
után lihegve képtelen tõmondatokat megérteni, ez a véleméyem.
Ennyi. Hiába csesztet, ez akkor sem változik meg. És jó lenne, ha
leszálna derék barátunk rólam, tele már a puttonyom ezzel a
hülyeséggel!!!

--
Viszlat: D. Karoly