tanforum - Re: [Tf] Re: keretlen level

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Re: keretlen level

  • From: "Ladanyi Gusztav" <gusty AT ladanyi.com>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Re: keretlen level
  • Date: Fri Sep 5 14:56:01 2003

> adatokat. Ez valóban súlyos netikett vétség volt, de Dr. Ortmann
> bocsánatot is kért érte. Ő nagyon sok munkát fektetett a német tanítás
> segítésébe, és a jó szándéka vitathatatlan volt. Akkor is, most is

1, A cél nem szentesíti az eszközt.

2, A sok munka befektetés mellett szánhatott volna fél órát a netikettre is.

3, Nem tudom kitől kért bocsánatot, illetve nem tudom ki válaszolgatott
a panaszlevelekre a nevében, de én igen agresszív hangvételű, kioktató
levelet kaptam. Az érvelés hasonló volt, hogy az én lustaságom áll a
haladás útjában.

4, Természetesen megértem a hasonló törekvéseket, de van néhány
"ellen" gondolatom:

Szerintem a tanárnak kell megkeresni a szakmai kapcsolatokat.
Ha ezt magától nem teszi, akkor feltételezhető, hogy erre nincs igénye.
Márpedig akkor szerintem alkalmatlan, s ezen semmilyen lista nem segít.
Én amint internethez jutottam, az volt az első, hogy megkerestem a
megfelelő fórumokat. Valahogy meg is találtam.

Azt gondolom, hogy minden hasonló kezdeményezésnek a Sulinet honlapon
a helye. Legalább egy hír, egy link erejéig. Azért találták ki.

Egy hasonlat: ha moziba akarok menni, nem kör-emailt küldök a moziknak,
hanem megnézem a moziműsort. Ha nem tudom hol találok ilyet, akkor
beírom a keresőbe, hogy moziműsor. :))

gusty