tanforum - Re: Re:Re: [Tf] keretlen level

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Re:Re: [Tf] keretlen level

  • From: bertók csaba <bertok AT axelero.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: Re:Re: [Tf] keretlen level
  • Date: Thu Sep 4 10:26:01 2003

Kedves Kolléga !

----- Original Message -----
From:
<gloner AT freemail.hu>
To:
<tanforum AT sunserv.kfki.hu>
Sent: Wednesday, September 03, 2003 2:18 PM
Subject: Re:Re: [Tf] keretlen level

Ez nem is annyira apróság.
A levelet már elküldtem egyszer, igaz, rossz címre. Minek küldtem volna el
még egy címre is, ha az elso már megérkezett?
Ez a hozzáállás azért nagyon furcsa nekem!
Az egyertelmu, hogy máskepp gondolkodunk a témáról (bár az a bizonyos
magánvélemény most már engem is nagyon érdekelne!), de annyit azt hiszem
mindenkitol el lehetne várni, hogy ha már veszi a fáradtságot rengeteg levél
megírására az ügyben, akkor rákattint a továbbítás gombra.
Ha otthon a postafiókomba bedobják a szomszédom levelét, természetesen
átteszem az o postafiókjába. Vagy egy másik példa: A múltkor bedobtak egy
levelet hozzám, melyen stimmelt az utca és a házszám, de a helység már nem.
Visszavittem a postára.
Ezek egyszeru emberi reakciók.
Ha viszont azt a másik postafiókot is Ön kezeli, akkor még inkább nem értem
az egészet.
Én nem pénisznövelo szerekrol küldtem levelet, hanem információt közöltem
egy továbbképzési lehetoségrol német nyelvtanárok számára. Én biztos nem
örülnék, ha az Ön iskolájában tanítanék, és esetleg Ön miatt nem jutna el
hozzám egy olyan információ, ami esetleg érdekelhet.
A levél elején egyértelmuen ez szerepelt: "Kérem, továbbítsák az iskola
némettanárainak".
Egy kérés. Embertol embernek. Kollégától kollégának.
Nem tudok ehhez többet hozzáfuzni.

Elnézést, ha kicsit indulatos voltam, de egy kicsit ideges vagyok már ettol
az egésztol.

Mi is idegesek vagyunk attól hogy a német tanároknak szánt leveleket immáron
negyedik (de lehet hogy több) éve továbbítanunk kell.
Eloször természetesen szó nélkül megteszem. Ez az az eset amikor "kérés
kollegától kollegának".
Másodszor is , mert gondolom, megint eltévesztették.
De ha valaki éveken keresztül nem képes arra hogy cimzettjei címét
megszerezze, hanem a kényelmesebb utat választja, mondván " a szomszéd a
multkor is átadta tehát a dolog rendben van" akkor ez legalábbis az
arcátlanság katagóriájába esik. A netikettrol nem is beszélve.

Kedves barátom!

Hidd el nem a megbántás szándékával írtam soraimat.

Javaslom, mint azt már elottem többen több formában megtették, hozd létre a
német nyelvtanárok levelezo listáját, vagy legalább a címgyöjteményét
és ha lehet ezt az eredetileg más célra létrehozott fórumot ne használd
postaládának .

Ãœdv:
Csaba

Bertók Csaba