tanforum - Re:Re: [Tf] keretlen level

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re:Re: [Tf] keretlen level

  • From: <gloner AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re:Re: [Tf] keretlen level
  • Date: Wed Sep 3 22:05:04 2003

Ez nem is annyira apróság.
A levelet már elküldtem egyszer, igaz, rossz címre. Minek küldtem volna el
még egy címre is, ha az elso már megérkezett?
Ez a hozzáállás azért nagyon furcsa nekem!
Az egyertelmu, hogy máskepp gondolkodunk a témáról (bár az a bizonyos
magánvélemény most már engem is nagyon érdekelne!), de annyit azt hiszem
mindenkitol el lehetne várni, hogy ha már veszi a fáradtságot rengeteg levél
megírására az ügyben, akkor rákattint a továbbítás gombra.
Ha otthon a postafiókomba bedobják a szomszédom levelét, természetesen
átteszem az o postafiókjába. Vagy egy másik példa: A múltkor bedobtak egy
levelet hozzám, melyen stimmelt az utca és a házszám, de a helység már nem.
Visszavittem a postára.
Ezek egyszeru emberi reakciók.
Ha viszont azt a másik postafiókot is Ön kezeli, akkor még inkább nem értem
az egészet.
Én nem pénisznövelo szerekrol küldtem levelet, hanem információt közöltem
egy továbbképzési lehetoségrol német nyelvtanárok számára. Én biztos nem
örülnék, ha az Ön iskolájában tanítanék, és esetleg Ön miatt nem jutna el
hozzám egy olyan információ, ami esetleg érdekelhet.
A levél elején egyértelmuen ez szerepelt: "Kérem, továbbítsák az iskola
némettanárainak".
Egy kérés. Embertol embernek. Kollégától kollégának.
Nem tudok ehhez többet hozzáfuzni.

Elnézést, ha kicsit indulatos voltam, de egy kicsit ideges vagyok már ettol
az egésztol.

Üdvözlettel:
Glóner Csaba

Üdvözletem!

Jó sok karakter született :)) nevezett thread-ban, egy apróság jutott
még e témában eszemben: a thread-ot indító kollega azóta sem írt
a suliXXX postaládába elhyezezett levelére reagáló, az észrevételeit
kiváltó válaszlevelemben említett "központi" iskolai címünkre
levelet! <flame>Mûbalhé...!</flame>

--
Viszlat: D. Karoly