tanforum - Re: [Tf] keretlen level

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] keretlen level

  • From: "Riki a programozo" <riki AT programozo.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] keretlen level
  • Date: Thu Sep 4 17:26:17 2003

Kommentálok
----- Original Message -----
From:
<gcsaba AT chello.hu>

> Örülök, hogy a vita ebbe az irányba, tehát a megoldás irányába megy
tovább,
> részemrol én befejeztem, leszürtem a tanilságokat, és a jövoben aszerint
> fogok cselekedni.

Én szeretném, ha nem csak te, de mások is tisztában lennének ezekkel, és így
ezt a vitát (és Károly kellemetlen, de jól értheto válaszlevelét, és az
újbóli tisztázást stb...) nem kellene másnak és mindannyiunkak idonként
újra-újra végigcsinálnunk. Tehát fontos néhány jól meggondolt szóban
udvariasan felhívni a figyelmet bizonyos "tények" -re, amit Károly
magánlevelekben gondolom mindig megtesz, de talán egyszerübb (kevesebb
eroforrást igénylo) egy weblapon megteni.

>Azért azt sajnálom, hogy Dorozsmai Károly nyomdafestéket
> nem turo szavakkal utasított rendre levelem kapcsán, szerencsére csak
> magánlevélben, ezt nem vártam volna tole, még akkor sem, ha tényleg
> hibáztam,
> bár ez a hozzászólásokat és a törvényidézeteket nézve nem teljesen
> egyértelmu.

De egyértelmuvé teheto!!!
- A nyilvántartás közreadója a törvény feltételeinél akár szigorúbb
feltételeket is szabhat, a nyilvántartás haszálatára vonatkozóan, ha a
nyilvátartásban szereplok esetén az a "legnagyobb közös osztó". (és aki
ennél többet is szivesen fogad, az a megjegyzésben feltüntetheti, hogy: "pl:
nekem küldhettek reklámot is" vagy: "matekkal kapcsolatban bármi" stb...) Ez
esetben az érdeklodésének megfelelo témában hozzájárul a levelezéshez.

> A vitát tehát részemrol befejeztem, hiszen a kfki-s lista karbantartása
már
> nem az én hatásköröm, de természetesen továbbra is válaszolok minden
> felvetésre, ami az adott ügyet érinti.

Szeretettel várom válaszod a felvetésemmel kapcsolatban!