tanforum - Re: Re:Re: [Tf] keretlen level

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Re:Re: [Tf] keretlen level

  • From: <gcsaba AT chello.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: Re:Re: [Tf] keretlen level
  • Date: Thu Sep 4 13:07:09 2003

Ezeket a leveleket valószínuleg Dieter Ortman küldte a Goethe Intézettol.
Amíg itt volt Magyarországon, végig azon dolgozott, hogy minél több
némettanárt elérjen, és rávegyen a számítógép használatára. Erre minden
fórumot, címlistát, stb. felhasznált, nem kevés sikerrel. Persze ez azzal
járt, hogy azokon a helyeken, ahol még csak a rendszergazda e-mail-ezett,
ott csak ot tudta elérni. Mi csak ezt próbáltuk folytatni, de ahogy látom, a
helyzet most már más, így úgy döntöttem, hogy a kfki-s listát többet nem
fogom használni, mert egyáltalán nem célom, hogy bárkit is zavarjak ezzel.
Ha ez most így történt volna, ezúton is mindenkitol elnézést kérek.

>Mi is idegesek vagyunk attól hogy a német tanároknak szánt leveleket
immáron
negyedik (de lehet hogy több) éve továbbítanunk kell.
Eloször természetesen szó nélkül megteszem. Ez az az eset amikor "kérés
kollegától kollegának".
Másodszor is , mert gondolom, megint eltévesztették.
De ha valaki éveken keresztül nem képes arra hogy cimzettjei címét
megszerezze, hanem a kényelmesebb utat választja, mondván " a szomszéd a
multkor is átadta tehát a dolog rendben van" akkor ez legalábbis az
arcátlanság katagóriájába esik. A netikettrol nem is beszélve.

Kedves barátom!

Hidd el nem a megbántás szándékával írtam soraimat.

Javaslom, mint azt már elottem többen több formában megtették, hozd létre a
német nyelvtanárok levelezo listáját, vagy legalább a címgyöjteményét
és ha lehet ezt az eredetileg más célra létrehozott fórumot ne használd
postaládának .

Ãœdv:
Csaba

Bertók Csaba