tanforum - Re: [Tf] keretlen level

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] keretlen level

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] keretlen level
  • Date: Wed Sep 3 10:04:01 2003

Üdvözletem

Riki a programozo írta 3 Sep 2003, keltezésû, "Re: [Tf] keretlen level"
tárgyú levelében:

> Egyik leveledben említetted, hogy a törvénytol függetlenül szivesen leirod a
> megánvéleményedet. Szeritem engem és a listát is érdekelné a dolog... Ird
> le! A törvényt hála neked, már tudjuk. :-) Én a saját véleményem
> (olvasatom) - kissé sok karakterrel - már megosztottam, számítva arra, hogy
> ezzel vélemény nyilvánítást idukálhatok pl. toled.

Elnézést kérek, de a tanév elején kevesebb az idõm mint
szeretném :))) [Ez nem panasz...]

Szerintem jó az a törvényi rendelkezés, miszerint egy e-mail
postaládába reklámlevél csak akkor helyezhetõ el, ha annak
gazdája ebbe beleegyezik.

--
Viszlat: D. Karoly