tanforum - Re: [Tf] keretlen level

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] keretlen level

  • From: "Riki a programozo" <riki AT programozo.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] keretlen level
  • Date: Thu Sep 4 11:07:01 2003

Kommentálok:
----- Original Message -----
From: "bertók csaba"
<bertok AT axelero.hu>

>Javaslom, mint azt már elottem többen több formában megtették, hozd létre a
>német nyelvtanárok levelezo listáját, vagy legalább a címgyöjteményét
>és ha lehet ezt az eredetileg más célra létrehozott fórumot ne használd
>postaládának

Ha a KFKI nyilvántartására gondolsz, mint fórumra ott nem szerepel világosan
a nyilvántartás célja!!! - Ezt sürgosen pótolni kellene, hisz a nyilvátartás
használata így lehet "teljesen jóhiszemu" is ! Dorozsmai Károly figyelmét
egyik ezt megelozo tafórumos levelemben már felhívtam erre a hiányosságra,
amelyben kértem, hogy a kezdeményezés szándékát, célját a KFKI
nyilvátartásának bevezeto részében egyértelmuen közölje.

A célmegjelölés hiányában bizonyos "hivatkozások" jelenthetnek csak
támpontot:

1.) Mivel a KFKI nyilvántartásban egyértelmu hivatkozás található a tanforum
[Tf] levelezo listára, ezért ha valaki a
tanfórum AT sunserv.kfki.hu
lista
céljával megegyezo céllal használja a KFKI nyilvántartását, az nem
tekintheto hibásnak hanem a nyilvátartás "cél szeriti használójának" kell
tekiteni. A cél szerinti használathoz viszont a nyilvántartásban szereplok
amennyiben nem kérték adataik törlését, ill. korlátozó megjegyzéssel való
ellátását halgatólagosan hozzájárultak. Tehát a lista-tagtársunkat az
"egyértelmu elozetes hozzájárulás" hiánya okán törvénysértéssel vádolókak
nincs és nem is lehet igaza.

2.) Minden tiszteletem Éváé és Károlyé, hogy létrehozták ezt a KFKI-s
nyilvántartást, (nagyon örülnék, ha továbbra is bovítenék, gondoznák...) de
amennyiben jogi ügy kerekedne a dologból, bizony lenne nekik is tisztázni
valójuk, ezért érdemes lenne a nyilvántartás bevezeto részét a megfelelo
hivatkozásokkal (célok, törvénycikkek) sürgosen ellátni.