tanforum - Re: [Tf] Re: keretlen level

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Re: keretlen level

  • From: <gcsaba AT chello.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Re: keretlen level
  • Date: Fri Sep 5 20:27:02 2003

> [...]
>talált "továbbítsa a német tanárnak" magyar megjegyzéssel ellátott
>hosszadalmas német nyelvû levélre e thread elindítójának
>MAGÁNBAN írtam:

>"Tárgybeli levele kimeríti a kéretlen reklámlevél, a SPAM fogalmát;
>ezt a 2001. évi CVIII. törvény tiltja. E címre nem kért soha senki
>reklámüzenetet, ezért tisztelettel kérem, a törvény szelleme és
>betûje szerint ne küldjön több kéretlen reklámlevelet a
>suli115 AT bp.sulinet.hu
> címre! (Ha _általában_ akar az iskolának
>írni, használja a WEB lapunkon szereplõ címet!)"

A vitát az én konkrét esetemmel kapcsolatban kérem, hogy zárjuk most már le.
A közöttünk lévo feszültség NEM az idézett válaszlevél után indult, hiszen
erre a levélre válaszul én kivettem a kérdéses e-mail címet a listámból,
melyre a következo választ kaptam: "Köszönöm" Ennyivel le is zárult volna az
egész.

Én a további provokációkra egyszeruen nem vagyok hajlandó már válaszolni,
mert rettentoen méltatlannak tartom!

>A kérdést nem én vetettem fel a TANFORUM és a HIX VITA listán!

Igen, a kérdést valóban én vetettem fel, pontosan azzal a céllal, hogy
elinduljon a véleménycsre, és megoldás szülessen, ami lassan úgy látszik
meg is fog történni, aminek nagyon örülök!

Tehát még egyszer kérem, hogy az én konkrét esetemmel kapcsolatos vitát
zárjuk le. Elismertem, hogy hibáztam. Ez már nem erre a fórumra való.

Glóner Csaba