tanforum - Re: Kerettantervek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Kerettantervek

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Kerettantervek
  • Date: Wed Oct 13 09:30:19 1999

Szervusz!

> Szerintem rossz megoldas az, hogy csokkentsuk az oraszamot, s igy majd
> csokken a gyerekek terheltsege. Inkabb racionalizaljuk az
> elsajatitando anyagot es azt vegre a rendelkezesre allo idoben
> tanitsuk meg tokeletesen. Nem ertem, hogy miert cel az, hogy a gyerek
> minel kevesebb idot toltson az iskolaban, ahol felugyelet mellett,
> okos emberektol ;-) okos dolgokat hallhat a vilagrol.

Pedig egyszeru: kevesebb pedagogus kell hozza, azaz az oktatas
altal kapott kevesebb penz (az oktatasi tarcanak ugylatszik nincs
kincskereso kommandoja :-)))) is elegendo lehet... Mi meg
megyunk majd takaritani... (Ja, az regebben volt :-)))

Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu
http://free.netlap.hu/kdorozs