tanforum - Re: Kerettantervek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Kerettantervek

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT alarmix.net>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Kerettantervek
  • Date: Sun Oct 10 16:44:30 1999

Udvozletem!

> Nagyon fontosnak tartanám a 7. évfolyamtól felfelé a pályaorientációs
> tanácsadó programok (önismeretiek, információsok, tanácsadók léteznek)
> használatának megismertetését, és az internet pályaválasztási döntéseknél
> való használatának megtanítását (adatbázisok, honlapok). Ez egész életre
> szóló hatású, és meglehetõsen jól szemlélteti az informatika gyakorlati
> használhatóságát is.

Ha jol ertem, az Internet-en felelheto anyagoknak a palyavalasztas soran valo
felhasznalasrol esett itten szo?

Ket apro eszrevetel: azert az nem jo, ha 14 eves korban a valasztas egy eletre
szol... (En magamn vegul is NEM azt csinalom, amit akkor valasztottam... :))
Masfelol meg: a ma NET-en elerheto anyagok alapjan azert kicsit kockazatos
a valasztas (a lanyom hmarosan ilyen korban lesz, kicsit ismerem is az
informatikat :-))) de ami engem illet, ova intenek egy iolyen informacio
forras
alapjan valo valasztastol... Ez nem elv -- ez a mai magyar valosag...)

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly