tanforum - Re: Kerettantervek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Kerettantervek

  • From: "Dobra'nszky Sa'ndor" <d_sanyi AT server.ady-debr.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Kerettantervek
  • Date: Wed Oct 13 09:11:14 1999

T. Lista!

Olvasva a temarol szolo leveleket feltunt, hogy mindenki egyet ert az
oraszam csokkentessel. En nem.

Szerintem rossz megoldas az, hogy csokkentsuk az oraszamot, s igy
majd csokken a gyerekek terheltsege. Inkabb racionalizaljuk az
elsajatitando anyagot es azt vegre a rendelkezesre allo idoben tanitsuk
meg tokeletesen.
Nem ertem, hogy miert cel az, hogy a gyerek minel kevesebb idot
toltson az iskolaban, ahol felugyelet mellett, okos emberektol ;-) okos
dolgokat hallhat a vilagrol.

A megnovelt delutani idejevel szerintetek mit fog csinalni a gyerek?
-a jo szuloi hatterrel rendelkezo maganorara fog jarni. Ez jo nekunk!?!
-a kevesbe jo hatterrel rendelkezo jobb esetben sorozatokat fog
bamulni egesz delutan a TV elott ulve . Rosszabb esetben elmegy
balhezni a haverokkal (ital, kabitoszer, stb.)

En hiszem, hogy nem baj az, ha a gyerek az iskolaban tolt 3x orat,
mert szem elott van. A mi felelossegunk is, hogy ne terheljuk halalra
ennyi oraban sem.

Udv:
Dobra'nszky Sa'ndor
Ady Endre Gimna'zium 4024 Debrecen Liszt Ferenc te'r 3.
Telefon: 52/310-781/21
E-Mail:
d_sanyi AT server.ady-debr.sulinet.hu