tanforum - Re: Kerettantervek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Kerettantervek

  • From: MOLNAR Hajnalka <ruut AT chiara.csoma.elte.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Kerettantervek
  • Date: Tue Oct 12 19:14:20 1999

Szervusztok!

Remelem nem kestem meg el a gondolataimmal.

On Mon, 11 Oct 1999, Dancso Tunde wrote:

> Ez szo szerint szerepelt a tervben:
> "korszeru ismeretkorok beemelese ... az elavultak helyere."

Jo meglatas, Tunde: nem a jelenben kell gondolkodni. Lehet, hogy a halo
jelenleg nem alkalmas arra, hogy elosegitse pl. a gyerekek
palyavalasztasat, de nekunk itt es most elore kell tekinteni. Az Internet
egy halom olyan, eddig nem letezo kommunikacios format hoz a mindennapi
ember eletebe, amit korszeru es hasznos ismeretnek szamit. Kezdve az
informaciogyujtesen at egeszen az internetes tavmunkaig. Egyszeruen
megvaltozott az ember helye ebben az informaciokozpontu vilagban. Lehet,
hogy ez jo, lehet hogy rossz, de struccpolitikat jatszunk, ha nem veszunk
tudomast rola. Mi sem tudnank most igy egyutt gondolkodni e nelkul a
levlista nelkul. Kozhelyek? Nem, remelem nem kozhelyek. :)

Hajni

ps. En heti 2 ill. heti 4 oraban tanitok szamitastechnikat. A heti 2 ora
nem fele, hanem kb. nyolcad olyan hatekony, mint a 4. Heti egy ora pedig
nem hatekony egy kicsit sem, probaltam azt is. Ha marad a heti egy ora, en
inkabb az egy even keresztul zajlo heti ket orat javasolnam.