tanforum - Re: Kerettantervek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Kerettantervek

  • From: "Miklósi László" <ttegy AT mail.c3.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: Kerettantervek
  • Date: Tue Oct 12 23:07:00 1999

Szinte mindennnel egyetertek (uj ismeretek szerepe, oraszamcsokkenes,
keszsegfejlesztes fontossaga...)

de: TEVEDES azt hinni, hogy a tortenelem oraszama nem csokkent:

8. osztalyban a NAT elott 3 ora volt, a kerettanterv 2 orat szan ra.
Az persze igaz, hogy az ismeretkor (fokent a tarsadalomismeret miatt) nott.
(A TTE reszletetes velemenyet e temarol korabban elkuldtem a listara.)

Miklo'si La'szlo'
ttegy AT mail.c3.hu
Tortenelemtanarok Egylete
http://www.tte.szemtanu.hu