tanforum - Re: re:kotekedes:)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: re:kotekedes:)

  • From: Kiraly Peterne <kiraly AT sunserv.kfki.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: re:kotekedes:)
  • Date: Mon Oct 11 12:58:30 1999

On Mon, 11 Oct 1999, Bende Imre wrote:

> ja az iskoal cime es a nyilt nap idopontja biztosan fent van...ha ma egy
> iskola nem akar kimulni erdektelenseg miatt kenytelen magat menedzselni

Sajnos meg ez sem igaz. Mar sok olyan web lappal talalkoztam, ahol nem
lehetett megtalalni az iskola cimet, sot olyannal is, amely buszken
hirdette, hogy "Ez varosunk legregibb iskolaja", de csak kitalalni
lehetett, melyik ez a varos.

Udv. Eva
Eva Kiraly E-mail:
kiraly AT sunserv.kfki.hu
KFKI RMKI Computer Networking Center FAX: +36-1-395-9151
H-1525 Budapest 114, P.O.B. 49, Hungary Phone: +36-1-395-9242
+36-1-395-9220/1487
URL:http://www.kfki.hu/~kiraly