fizinfo - Re: [Fizinfo] fizika tankönyv

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] fizika tankönyv

  • From: Németh Csaba <ncs AT almos.uni-pannon.hu>
  • To: pszegedi AT caesar.elte.hu
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] fizika tankönyv
  • Date: Wed, 29 Dec 2021 20:51:48 +0100

Kedves Péter!

Nem a te hozzászólásod kapcsán éreztem a szerzőket/kijelentést mentegető
szándék. Ellenkezőleg, nagyon élveztem a tudománytörténeti utalásokat,
köszönöm!
De hangsúlyoznám, hogy eme "mentegető" véleményekből is a jó, és jobbító
szándékot olvasom ki.
Az itt leírt felmérés (eredménye) is érdekes és tanulságos.

Üdv.,
Csaba

2021. dec. 29. dátummal, 15:47 időpontban Szegedi Peter