tanforum - Re: [Tf] keretlen level

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] keretlen level

  • From: "Koncz Endre" <Koncz AT tig.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] keretlen level
  • Date: Tue Sep 2 12:21:01 2003

T. Lista!

> Celszeru lenne, ezt a kfki-s honlapra is feltenni, az elozoekbol ugy tunt
> nekem, hogy annak a honlapnak pont az a celja, hogy ne kelljen vegignezni
> az iskolak honlapjait.

> Szerintem az internet, es kulonosen a sulinet szellemevel osszefer szakmai
> tanfolyamok, informaciok postazasa.
> Szerintem teljesen termeszetes, hogy arra szakmai
> tanfolyamrol szolo tajekoztatast kuldenek.

> Szerintem egy allamilag fenntartott email
> cim kotelezettsegekkel is jar, amibe beletartozik a szakmaval kapcsolatos
> levelek fogadasa.

Ezzel igy nem ertek egyet.
Valtoztak a korulmenyek.
Szet kellene valasztani a funkciokat.
Kezdetben a cimlista azzal a cellal keszult, hogy az iskolakban
uzemelo rendszerek felelosei /leginkabb rendszergazdai/
meg tudjak talalni egymast, fokent ha valami problemat
erzekelnek egy adott masik iskolabol kiinduloan, vagy szakmai
konzultaciora volt szukseguk. A tantestuletekben elenyeszo
szamban voltak az intenetet hasznalok, beleertve az intezmenyek
vezetoit.

Ma'ra ez mar gyokeresen megvaltozott, az iskolavezetes
az interneten keresztul szolgaltat adatokat, a tanarok
immar donto tobbsege hasznalja a gepeket, szakmai es
erdekvedelmi szervezetek listainak sora szervezodott meg.

Igenis ne tekintsenek postasnak, mint rendszergazdat
/"kerem tovabbitsa a ... szakosnak..."/, ne bombazzanak
tovabbkepzesekkel, tanulmanyi versenyekkel, stb, csak
azert, mert azon a cimlistan feleloskent ott vagyok.

Reszmegoldaskent nehany eve az emlitett helyen kulon
tuntettem fel a rendszergazda es kulon az igazgatosag
mail-cime't, utobbit az iskolavezeteshez rendelve.

Ezt celszeru lenne minden iskolanal megejteni /ahol me'g nincs
igy/.

Ha pedig valaki celszemelyeket keres barmihez, az ne sajnalja
a munkat befektetni, es ne massal dolgoztasson.
Keszitsen weblapot, inditson szakmai levlistat, kerje feltunteteset
a Sulinet levlistai kozott, hivja fel ezekre a figyelmet szakmai
tovabbkepzeseken, es nehany sorban olyan listan, mint pl a
tanforum.
Azutan eldol, hogy mennyire eletkepes a dolog.

Koncz Endre