tanforum - Re: [Tf] keretlen level

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] keretlen level

  • From: Vecsei Balázs <vecseib AT math.bme.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] keretlen level
  • Date: Mon Sep 1 20:43:01 2003

Kedves lista,

> [4.] Nevezett thread-et elinító kollega _kapott_ egy címet, melyen
> eljuttathatja hozzánk reklámlevelét. E nevezett cím egyébként
> WEB lapunkon régota ott van, ha azt felkereste volna, már a
> megfelelõ postaládában lenne küldeménye.
Celszeru lenne, ezt a kfki-s honlapra is feltenni, az elozoekbol ugy tunt
nekem, hogy annak a honlapnak pont az a celja, hogy ne kelljen vegignezni
az iskolak honlapjait. Rengeteg informacio elerheto a sulinetes keresovel
is, es megfelelo technologiaval automatizaltan leszedhetok az email cimek,
akar az osszes OM altal fentartott intezmenye is.

> A fentiek nem véleményt részleteznek, hanem tényeket írnak le.
> Tisztelettel elolvasom bárki véleményét és ki is fejtem a a
> magamét, de úgy hiszem, hogy a a törvény az törvény,
> véleménytõl függetlenül _be__kell_ tartani.
Egyetertek, be kell tartani, de a torveny lehet hibas, illetve utkozhet
mas torvenyekkel, ennek felismereset nagyban segiti a vita.

"Az Internet liberális szemléletû, vagyis nem mondja meg, hogy mit szabad,
hanem csak a tiltásokat ismerteti tételesen. Ami nem tilos, és ami
összeegyeztethetõ az Internet szellemével, az szabad."
Sulinet, netikett, http://www.sulinet.hu/tart/ncikk/ia/0/126/netikett1.htm

Szerintem az internet, es kulonosen a sulinet szellemevel osszefer szakmai
tanfolyamok, informaciok postazasa. A hivatkozott honlapon,
http://www.kfki.hu/(hu)/education/iskola.koz.html szereplo cimek tulnyomo
tobbsege sulinetes cim. Szerintem teljesen termeszetes, hogy arra szakmai
tanfolyamrol szolo tajekoztatast kuldenek.

Sajnos nem ismerem az OM es az iskolak kozti, a sulinetrol szolo
szerzodest, melyre a netikett oldalon tobbszor hivatkoznak,
de feltetelezem, hogy abba beletartozik az ilyen levelek fogadasa.
Magancimekre, amiben semmi nem utal allami finanszirozasra ez
termeszetesen nem vonatkozik. Szerintem egy allamilag fenntartott email
cim kotelezettsegekkel is jar, amibe beletartozik a szakmaval kapcsolatos
levelek fogadasa.

balazs

---***---
Vecsei Balazs