tanforum - Re: [Tf] keretlen level

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] keretlen level

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] keretlen level
  • Date: Mon Sep 1 15:05:01 2003

Üdvözletem!

[1.] A http://www.kfki.hu/(plain)/education/iskola.koz.html cím lehet
az említett WEB-es forrás. Valóban én kezdeményeztem, ám nem
SPAM fogadási céllal, hanam kapcsolattartási céllal. Felkerestem
a kérdéses helyet, megnéztem. Sem expilcit, sem impicit utalás
arra nincs, hogy az itt szereplõ címre azok tulajdonosa kér és vár
reklámlevelet!

[2.] A 2001. évi CVIII. törvény 14 paragrafus (1) bekezdése BETÛ
szerint: "14. § (1) Az információs társadalommal összefüggõ
szolgáltatás felhasználásával küldött reklámnak világosan és
egyértelmûen azonosíthatónak kell lennie, amint az hozzáférhetõvé
válik az igénybe vevõ számára. Kizárólag az igénybe vevõ
egyértelmû, elõzetes hozzájárulásával küldhetõ elektronikus úton,
levelezés során reklám." Kikereshetõ jogtárból...) Említett esetben
a masodik biztosan nem teljesül. A levél olyan címre jött, melyre
azt senki sem kérte.

[3.] A Magyar Köztársaság jogrendjében az Alkotmány a
legfelsõbb szabályzó, ez alatt* van a törvény. A törvény mindenkire
kötelezõ. A [2.]-ben lejobb tudásom szerint hatályos törvény lett
idézve**...

[4.] Nevezett thread-et elinító kollega _kapott_ egy címet, melyen
eljuttathatja hozzánk reklámlevelét. E nevezett cím egyébként
WEB lapunkon régota ott van, ha azt felkereste volna, már a
megfelelõ postaládában lenne küldeménye.

A fentiek nem véleményt részleteznek, hanem tényeket írnak le.
Tisztelettel elolvasom bárki véleményét és ki is fejtem a a
magamét, de úgy hiszem, hogy a a törvény az törvény,
véleménytõl függetlenül _be__kell_ tartani.

--
Udvozlettel: Dorozsmai Karoly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu

* Elnézést a pongyola fogalmazásért, nem vagyog sajnos jogi
végzettségû...
** Ha mégsem, megköszönném a hatályos törvény idézését, hoyg
tényekrõl lehessen szót ejteni...