tanforum - tankonyvek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

tankonyvek

  • From: "Benedek Attila" <brekaa AT freemail.c3.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: tankonyvek
  • Date: Wed Nov 10 23:44:51 1999

Udvozollek benneteket!
Szeretnem a segitsegeteket kerni tankonyvvalasztas temaban. Arrol lenne szo,
hogy jovore egy-egy tankonyvcsaladot ki szeretnek probalni vagy inkabb meg
szeretnem talalni azt, ami a tanitvanyaimnak is meg nekem is tetszik.
Azonban a hivatalos ajanlasok neha tul szepek, neha pedig semmitmondoak,
idonkent meg olyanok amilyenek :-)... Jo lenne, hogyha elmondanatok a
tapasztalataitokat egy -egy konyvrol, konyvcsaladrol, jot is, rosszat is meg
olyanokat amiket nem igazan lat at az ember, ha csak atlapozza oket.
Elsosorban az alt.isk. magyar es tortenelem erdekelne, de a tobbi tantargy
konyveirol is szivesen olvasnek a listan. (Feltetelezem, hogy a listasok
tobbsege nem human targyakat tanit, de gondolom szivesen tolmacsolnatok e
kollegaitok velemenyet is)
Elore is kosz a valaszokat:
Benedek Attila

Ui. Magamrol (Miutan meg nem szolaltam meg me'g a listan)
33 eves, falusi (Somogy m.), magyar szakos tanar vagyok, eros szam.tech.
hajlamokkal