tanforum - Re: Kerettantervek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Kerettantervek

  • From: "Boldog Ferenc" <boldog AT fellner.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Kerettantervek
  • Date: Tue Nov 9 15:14:53 1999

Hello!

> 7-10. osztalyban heti 1 oras tantargy, de ebbol adnia kell a
> KONYVTARHASZNALAT-nak.

> 11-12. osztalyban osszesen 31 ora. Ennel tobbet kap a TARSADALMI
> ISMERETEK, a TANC ES DRAMA, a HON ES NEPISMERET, valamint a
> MOZGOKEPKULTURA ES MEDIAISMERET. A MUVESZETEK ennek tobb mint a
> ketszerese.

Nem tudom, hogy az ISZE lepett-e ezekre valamit? Ha lép, akkor mit? Ha lép,
akkor felhallatszik-e a hangja?
Tovabbra is tartom azt a velemenyemet, hogy pedagogiai baklovesnek tartok
minden olyan valtoztatast, ahol heti egy oras "tantargyat" vezetnek be.
A heti egy ora szinte semmilyen komoly munkara nem eleg, egyetlen
"tantargy" eseteben sem. Akinek mas a velemenye, gyozzon mar meg
mondjuk pszichologiai alapon az ellenkezojerol. Nagyon kerem!

Udv:
Boldog Ferenc
Fellner Jakab Szakkozepiskola es Szakiskola
boldog AT fellner.sulinet.hu
fboldog AT matavnet.hu