tanforum - Re: Kerettantervek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Kerettantervek

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Kerettantervek
  • Date: Wed Nov 10 08:07:40 1999

Udvozletem!

Gracin Marko irta (9 Nov 99, 15:53) "Re: Kerettantervek" subject-u
leveleben:

> Szerintem ehhez a legkonnyebb a tananyag. A ma gyereke nezi a tevet,
> az mozgokep, nem.

De a kulturatol legalabb olyan messze van, mint egyes direktiva'k
az oktatas napi gyakorlatatol :-((

Miklósi László
<ttegy AT mail.c3.hu>
irta:

> Az oraszamharc egykonnyen nem megoldhato. Egy - persze lenyeges -
> kulonbseg van ebben a korabbi valtozathoz kepest: akkor ezt a
> vitat helyi szintre toltak, most kozpontilag kivanjak szabalyozni.

Biztosan bennem a hiba, de errol az jut eszembe: "Oszd meg es
uralkodj felette" :-(((

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly