tanforum - Re: Kerettantervek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Kerettantervek

  • From: Ladanyi Gusztav <gusty AT csete.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Kerettantervek
  • Date: Thu Nov 11 10:08:11 1999

> Aki tehat a hoborgesen kivul veszi a faradsagot maganak, hogy akarcsak egy
> kicsit is megismerkedjen az uj teruletek kozul valamelyikkel (hiszen nem
> csak a mozgokepkulturat ertek itt meltatlan tamadasok) konnyeden megtehette
> volna, eleg sok dokumentum mutatta be oket az elmult evekben. Peldaul a

Azt hiszem kicsit elertetted a "hoborgest".
- A megjegyzesem nem a tobbi muveltsegi kor ellen szolt.
- A tananyagra es a TV-re vonatkozo megjegyzesem a tevek es mozik
kinalatat ohajtotta cikizni. Tovabbra is tartom, hogy a mai mozgokepek
zomenek koze nincs a kulturahoz. (Tisztelet a keves kivetelnek.)
- Tiszteletre melto a felkeszultsegetek, de vajon van ebben az orszagban
kb. 4-5 ezer kepzett media pedagogus, es ugyanannyi drama-tanc, stb.?

Tehat nem az ellen szoltam, hogy ezeknek az ismereteknek az oktatasa
bekeruljon a kozoktatasba, hanem az ellen, hogy ezt ugy tegyek, hogy
nincs kivel.

gusty