fizinfo - Re: [Fizinfo] fizika tankönyv

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] fizika tankönyv

  • From: Dr. Geszti Tamás <tamas.geszti AT ttk.elte.hu>
  • To: Dr. Szegedi Péter <pszegedi AT staff.elte.hu>, Fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>, Nagy, Dénes Lajos <nagy.denes AT wigner.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] fizika tankönyv
  • Date: Tue, 28 Dec 2021 21:11:32 +0000
  • Accept-language: hu-HU, en-US
  • Arc-authentication-results: i=1; mx.microsoft.com 1; spf=pass smtp.mailfrom=ttk.elte.hu; dmarc=pass action=none header.from=ttk.elte.hu; dkim=pass header.d=ttk.elte.hu; arc=none
  • Arc-message-signature: i=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=microsoft.com; s=arcselector9901; h=From:Date:Subject:Message-ID:Content-Type:MIME-Version:X-MS-Exchange-AntiSpam-MessageData-ChunkCount:X-MS-Exchange-AntiSpam-MessageData-0:X-MS-Exchange-AntiSpam-MessageData-1; bh=MTjV2bfsa9v7pVR7+TR8JM+v8xx/nJnkp+q78NHG2vE=; b=OrCZqGbbI1jJ7KncE9ymJclubsbvsegEgMhlD1fFQHYJAU7LGJULU5EOg749rhsGTCs89GESmtcwQa47H1LYZONpfeHlmRJtSX6NS1a7L2xUNSN+4D9TLgLmxzv12XJ2902RP/ZlbjIQ2cfxbT/Xbqz6B/A2G9nraWjgjixQ2b2RNMn24A+Hp0Q8+tWJ+4/Dp3NHsNfmtOlTh/nLXqJijSwkXxshs24g0LLEGsBULQmR/NFz+Clp7j2e20G6UjzrKJelVPE64T23MhBc2ipcLIVETwfC8miaXCM/DUXfqvoRvaIjdGnz72SSy2MzaW6g2dXRyswnkeaNhsH6rDU7vQ==
  • Arc-seal: i=1; a=rsa-sha256; s=arcselector9901; d=microsoft.com; cv=none; b=YCH0YJv6avTpJGg+LB+DYb8fRAWzwjDflhLfdGT8p/G/d7cUVjBm2Fj2rkNAtELG2TQGgvHZUB1+TNP71TTA6L9IDEJGvwvuJ6JHdEBaSOE1XeYxisQ7IUIeinEAbImgH7OSUKN4AqDlZxd8PIwxuuf1yd8VfNQjVLnhjdYUdJOUr4k3T414otsoD4PMZrV/hjvPe9Mr1GQo/xsljIGxqEaa6Asq345J7dxFp2F2NPsPoMKX/C+oLdyA0mIo4Z2XEeExGHBKNDbuDdOCP3TGIlNYf2DAP8LdCvk7T7ra2zYjCjOtB1RPBOR0KZDQgv8d6DYkDRyL3vJ+Ia/uRfMagg==
  • Suggested_attachment_session_id: a238d2c3-f59d-659a-3940-9227c23e3a8f

Dénes,

már gondoltam rá, hogy Szegedi Pétert fogom neked ajánlani.
Azt azért ne hagyjuk ki, hogy a közegellenállással és az indítás
finomságaival való szellemes és türelmes küszködés hosszú története során
végig ott sejlik a fénylő úticél: a súlyos és tehetetlen tömeg azonosságának
felismerése és megkerülhetetlenül pontos bebizonyítása. Galilei, Newton,
Coulomb, Cavendish, Eötvös, Einstein - a közegellenállást félretolni azért
volt érdemes, hogy ez a történet beindulhasson.

Tamás