fizinfo - Re: [Fizinfo] fizika tankönyv

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] fizika tankönyv

  • From: Dr. Geszti Tamás <tamas.geszti AT ttk.elte.hu>
  • To: Nemeth Csaba <ncs AT almos.uni-pannon.hu>, "fizinfo AT lists.kfki.hu" <fizinfo AT lists.kfki.hu>, Horváth István <Horvath.Istvan AT uni-nke.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] fizika tankönyv
  • Date: Thu, 23 Dec 2021 14:01:53 +0000
  • Accept-language: hu-HU, en-US
  • Arc-authentication-results: i=1; mx.microsoft.com 1; spf=pass smtp.mailfrom=ttk.elte.hu; dmarc=pass action=none header.from=ttk.elte.hu; dkim=pass header.d=ttk.elte.hu; arc=none
  • Arc-message-signature: i=1; a=rsa-sha256; c=relaxed/relaxed; d=microsoft.com; s=arcselector9901; h=From:Date:Subject:Message-ID:Content-Type:MIME-Version:X-MS-Exchange-AntiSpam-MessageData-ChunkCount:X-MS-Exchange-AntiSpam-MessageData-0:X-MS-Exchange-AntiSpam-MessageData-1; bh=Rm+jZM9Bt9r5RN6U4nJ7eTtiAWEKbbard9/QU7rI6mI=; b=jJUen5M1vRmIqfST71F9WVG939w8ILJ3TcxT330xSrc3R/VkjzqeDyqpgvjAnBRMT+z6SdwkqMmd8eQfU8wuTKlLZZFKgw9BcnyAZNu5TRmO2l++iu9+ovyeLGTQ0SuqZ2N9mpFj0k8fT2wRxQPqkvMPRIcIm2ES+IfDh6dto++EILsoRpx415GWik1owO9iaqM5kyXP9ERL3atcBKnlEsvvChEmrsY+zfbu1MN/bm8MiDM4jGVnDR/zGYkGSa59g9W2zkgLVHctUpE2v61FH0Rwlph/FXUVc/AfBNCDD+t/Lgi05zAg8G/85cyOsGP3bN7WPFx7qpBuHO/CXCRTZA==
  • Arc-seal: i=1; a=rsa-sha256; s=arcselector9901; d=microsoft.com; cv=none; b=bIU+jtuvtJL3+eAiF1kuq14LPJtfMsr0ynIYtxEaRCHmHxS4iYYMV0uzXV//k3k8JEMLuksn/+Ip8kna5vqE1lnXDnkTuQJfQuHoxCEPiIN9qGdSflQBrjG9p8cRt+gBTLmKVMhTEr/lKew5wn6JvlIzfXAy4pv/O55T07IWu3KOpyS6IooU/9SnijDTWR2lVsz/MZN95aAzr2gEq+J7s2lrXZIZ6ItCi12zAIqhO6FzsS6x+uPvIoK7taaBGvGgMXiGVOuv8ZNwNbmv2JxM89QjElJN+QipGt7YURre1RFvhFOV80fJ8yhFyuMa1brcGmKS+qDQR3zMQw1rJGbq6A==
  • Suggested_attachment_session_id: 849b60af-3883-f9f6-61cf-9611d5281a5e

Akkor se hagyjátok annyiba, küldjétek el a linket Néda Zolinak Kolozsvárra.
Üdv, boldog ünnepeket!
Geszti Tamás