fizinfo - Re: [Fizinfo] fizika tankönyv

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] fizika tankönyv

  • From: Gábor Vattay <vattay AT gmail.com>
  • To: Horváth István <Horvath.Istvan AT uni-nke.hu>
  • Cc: "fizinfo AT lists.kfki.hu" <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] fizika tankönyv
  • Date: Mon, 27 Dec 2021 12:32:18 +0100

Kedves Pista,

Amúgy, az eredeti román könyv itt található:
https://www.librariaaramis.ro/manuale-scolare-dupa-clase/clasa-a-iiia/
Általános iskola 3. osztályos "Környezetismeret"-nek megfelelő tankönyv.

A nemzetiségi szekcióban pedig a magyar és a német verziók:
https://www.librariaaramis.ro/manuale-scolare-minoritati/
Mindegyikből letölthető egy pár oldal bemutató. Csatoltam a magyar verziót.

Ha kicsit beleolvasunk, akkor látszik, hogy a szövegek a román eredeti
tükörfordításai, tele vannak érthető, de magyarul nem használt
kifejezésekkel:
"A környezet feltárására szolgáló terv alkalmazása" stb.
A fordító(k) nevét nem találtam a leírásban.

Gábor
*Any views or opinions are solely those of the author.*
https://www.linkedin.com/in/vattay/
Signal: +36308502614

Horváth István <Horvath.Istvan AT uni-nke.hu> ezt írta (időpont: 2021. dec.
23., Cs, 14:56):