fizinfo - Re: [Fizinfo] Hiba:Re: CEU alulról nézve

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Hiba:Re: CEU alulról nézve

  • From: László Ropolyi <ropolyi AT gmail.com>
  • To: Andras Lorincz <lorincz AT inf.elte.hu>
  • Cc: "fizinfo AT lists.kfki.hu" <fizinfo AT lists.kfki.hu>, Zalanyi Laszlo <zalanyi.laszlo AT wigner.mta.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Hiba:Re: CEU alulról nézve
  • Date: Tue, 16 May 2017 12:32:08 +0200

Nekem a CEU elleni kormányzati támadás kontextusa világosnak tűnik: a
magyarok vezérének korlátlan hatalmát biztosító feltételek további
kiterjesztése.

A vezér korlátlan hatalmának - jelenleg még valamennyire működőképes -
egyik akadályozó tényezője az emberi jogokat, polgári szabadságjogokat, a
szabad és kritikus médiát, a politikai pluralizmus keretei között működő
demokratikus politikai rendszert tanulmányozó s esetenként azt nyilvánosan
képviselő emberek és intézmények léte.

Ezek - mint a legauntentikusabb forrásokból tudhatjuk - együtt egy
"liberális diktatúrát" képviselnek s a magyarok nemes feladata e diktatúra
elleni harc, sőt jeles képviselőik e diktatúra elleni harc hős vezetői.
Napnál is világosabb, hogy a felvilágosodás eszmei örökösei az emberiség
legádázabb ellenségei. Őket bizony minden eszközzel meg kell akadályozni az
emberi jogok, a szabadságjogok, a kritikai nézetek, a tudás mellett való
elköteleződés, a politikai pluralizmus fertőző nézeteinek és üldözendő
gyakorlatának nemzetietlen terjesztésében. Ez az egyik legfontosabb harc. A
liberális diktatúra elleni kíméletlen fellépés.

A cél a vezér minden korláttól mentes hatalomgyakorlása. A vezér magára
vállalja a jogok és a szabadság gyakorlását, a véleményalkotás nehéz és
fáradságos munkáját, ezzel önfeláldozóan megszabadítja népét mindezektől,
sikeres tevékenysége révén akadálytalanul érvényre jut a jogfosztottság, az
alávetettség, a kritikus nézetek elnémulása, a politikai egység.

A CEU elleni harc - mint tudjuk - a háború "mellékhadszinterén" folyik
ugyan, de e fundamentális küzdelem integráns része. A vezér (és hű
csatlósai) nem engedhetik meg maguknak e fontos csata elvesztését.
Bármilyen csatavesztés reményeket keltene ugyanis az ellenség Soros György
által vezérelt hadainak soraiban s felbátorítaná az "emberjogi halandzsa",
ill. a polgári szabadságjogok pajzsa mögé húzódó ellenséges tábor
megsemmisítésre kijelölt képviselőit.

Röviden ennyi. Remélem érthetően mondtam.

Üdv: Ropolyi László

<lorincz AT inf.elte.hu>:

> | Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-43 |
>
> Kontextus nélkül könnyű tévedni. egy példa
>
> 1. Kontextus nélkül:
>

> 2. Kontextussal
>

> Bejelentkeztem egy Fideszes közösségbe. Egy megjegyzést tettem: A
> "Kurucinfo-tól az Amerikai Népszaváig olvasok, hogy értsem mi történik." L
> etiltottak.
>

> A megjegyzés mögött levő hipotézis szerint a kormányzati stratégia
> kiindulási pontja az, hogy minket támadnak és nekünk védekeznünk kell. Az
> összetartás, a koherencia, az egység kritikus, ellenvélemény nem
> [...]

PNG image

PNG image