fizinfo - Re: [Fizinfo] Itt a vége...

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Itt a vége...

  • From: László Ropolyi <ropolyi AT gmail.com>
  • To: Andras Lorincz <lorincz AT inf.elte.hu>
  • Cc: "fizinfo AT lists.kfki.hu" <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Itt a vége...
  • Date: Tue, 16 May 2017 13:41:25 +0200

Sajnálom, ha valakit bántott a posztomban kifejeződő irónia. Belátom, hogy
az irónia egyesek számára nehezen akceptálható. Tőlük ezúton is elnézést
kérek.

Komolyra fordítva a szót annyit megjegyeznék, hogy nem én szuszakoltam be a
fizinfora a politikai témákat, hanem pont fordítva van: a politikai akarat
nyomult be erőnek erejével a tudomány és oktatás közegébe. A fizinfon erre
a törekvésre nem csak lehetséges, de szerintem szükséges is reflektálni.

Üdv:

Ropolyi László

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com