fizinfo - Re: [Fizinfo] Itt a vége... + kuldottkozgyules

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Itt a vége... + kuldottkozgyules

  • From: "Horvath Istvan" <Horvath.Istvan AT uni-nke.hu>
  • To: "Ropolyi László" <ropolyi AT gmail.com>, "fizinfo AT lists.kfki.hu" <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Itt a vége... + kuldottkozgyules
  • Date: Tue, 16 May 2017 14:06:06 +0200

Kedves Laszlo,
Ez a leveled ugyanolyan zagyvasag mint az elozo volt.
Nem volt abban semmi ironia, minden szavat komolyan gondoltad.
Megirasaban hasonlo uldozesi mania vezetett, mint amilyen
uldozesi mania kesztette a kormanyt a CEU megtamadasara.

Vegezetul:
Koszonettel vettem az elnokseg allaspontjat, mellyel egyet tudok
erteni.
Kerek szepen viszont tajekoztatast a szombati kuldottkozgyulesrol.
Az elft.hu oldalon en nem talalok semmit.
Mirol targyaltak? Kik a megvalasztott tisztsegviselok?
Ugy gondolom ezek inkabb a Fizinfora es kozonsegere tartoznak
mint ez az elszabadult partalan vita.

Koszonettel,
Horvath Pista

Sajnálom, ha valakit bántott a posztomban kifejeződő irónia. Belátom,
hogy az irónia egyesek számára nehezen akceptálható. Tőlük ezúton is
elnézést kérek.

Komolyra fordítva a szót annyit megjegyeznék, hogy nem én szuszakoltam
be a fizinfora a politikai témákat, hanem pont fordítva van: a politikai
akarat nyomult be erőnek erejével a tudomány és oktatás közegébe. A
fizinfon erre a törekvésre nem csak lehetséges, de szerintem szükséges
is reflektálni.

Üdv:
Ropolyi László