fizinfo - Re: [Fizinfo] Hiba:Re: CEU alulról nézve

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Hiba:Re: CEU alulról nézve

  • From: Andras Lorincz <lorincz AT inf.elte.hu>
  • To: "fizinfo AT lists.kfki.hu" <fizinfo AT lists.kfki.hu>, Zalanyi Laszlo <zalanyi.laszlo AT wigner.mta.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Hiba:Re: CEU alulról nézve
  • Date: Tue, 16 May 2017 05:40:32 +0000
  • Accept-language: en-US
  • Spamdiagnosticmetadata: NSPM
  • Spamdiagnosticoutput: 1:99

Kontextus nélkül könnyű tévedni. egy példa

1. Kontextus nélkül:

[cid:4e6f043e-04a2-4fa5-8ee4-89314df19a00]

2. Kontextussal

[cid:43de6f49-3098-4b60-a4bd-78592b4ef1c4]

Bejelentkeztem egy Fideszes közösségbe. Egy megjegyzést tettem: A
"Kurucinfo-tól az Amerikai Népszaváig olvasok, hogy értsem mi történik."
Letiltottak.

A megjegyzés mögött levő hipotézis szerint a kormányzati stratégia kiindulási
pontja az, hogy minket támadnak és nekünk védekeznünk kell. Az összetartás, a
koherencia, az egység kritikus, ellenvélemény nem megengedhető. Ha a
hipotézisre további bizonyítékot keresünk, akkor a kontextust kell
megtalálnunk.

Nézzük: Ha van kontextus, akkor a CEU epizód csak egy lépés, egy nagyobb
hadművelet része. Mindösszesen egy csata egy nagyobb háborúban. A kérdés az,
hogy mi az a kontextus, amelyben ez egy művelet, mert ilyen kontextus nélkül
ez a művelet nem érthető.

Üdvözlettel,

LA

_________________________
Andras Lorincz
ECCAI Fellow
email:
lorincz AT inf.elte.hu
home: http://people.inf.elte.hu/lorincz
bio: http://lifeboat.com/ex/bios.andras.lorincz
Department of Software Technology and Methodology
Eotvos Lorand University<http://www.elte.hu>
Budapest, Hungary

From:
fizinfo-request AT lists.kfki.hu