fizinfo - Re: Re: [Fizinfo] Van-e globalis felmelegedes?

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: Re: [Fizinfo] Van-e globalis felmelegedes?

  • From: Istvan Balogh <baloghi.bp AT gmail.com>
  • To: Laszlo Lindeisz <lindeisz AT gmail.com>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: Re: [Fizinfo] Van-e globalis felmelegedes?
  • Date: Tue, 17 Feb 2015 19:00:42 +0100

A széndioxid jelenleg 368 ppm körüli, a preindusztriális 280 ppm-ről.
Várhatóan lesz 500 is. Jelenleg a melegedés 49%-áért felel. Az üvegházhatás
effektivitása definíciószerűen= 1

A metán jelenleg 1,7 ppm, az eredeti 0,7 ppm-ről. Saccolják nálam
okosabbak, hogy 2030-ban 1,85 és 3,3 ppm között lesz, jelenleg az
üvegházhatás 18%-át produkálja. Az effektivitása 25 (!!!)

A CFC eredetileg nem létezett, jelenleg 0,0002 és 0,0004 közötti adatokat
látok. 14% a jelenlegi részesedése az üvegház hatásból, az effektivitása
(az előzőhöz hasonlóan CO2 egyenértékben kifejezve) 10 000 azaz tízezer.
Állítólag nőni fog - Kína?

Nitrogén oxidok voltak is 0,28 ppm, vannak is 0,31 ppm, állítólag felmehet
0,45 ppm-re, jelenleg 6% a részesedése, az effektivitás 150.

Üdvözlettel: Balogh István

2015. február 17. 17:29 Laszlo Lindeisz írta,

--
Dr. Balogh István

tel: 06 30 431 6881

Ez az uzenet es annak barmely csatolt anyaga bizalmas, jogi vedelem alatt
all, a nyilvanos kozlestol vedett.
Az uzenetet kizarolag a cimzett, illetve az altala meghatalmazottak
hasznalhatjak fel. Ha On nem az uzenet
cimzettje, ugy kerjuk, hogy telefonon, vagy e-mail-ben ertesitse errol az
uzenet kuldojet es torolje az
uzenetet, valamint annak osszes csatolt mellekletet a rendszerebol. Ha On
nem az uzenet cimzettje, abban
az esetben tilos az uzenetet vagy annak barmely csatolt mellekletet
lemasolnia, elmentenie, az uzenet tartalmat
barkivel kozolnie vagy azzal visszaelnie.

This message and any attachment are confidential and are legally
privileged. It is intended solely for the
use of the individual or entity to whom it is addressed and others
authorised to receive it. If you are not
the intended recipient, please telephone or email the sender and delete
this message and any attachment from
your system. Please note that any dissemination, distribution, copying or
use of or reliance upon the
information contained in and transmitted with this e-mail by or to anyone
other than the recipient designated
above by the sender is unauthorised and strictly prohibited.