fizinfo - Re: [Fizinfo] Van-e globalis felmelegedes?

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Van-e globalis felmelegedes?

  • From: Válas György <g.valas AT freemail.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Van-e globalis felmelegedes?
  • Date: Mon, 16 Feb 2015 21:52:35 +0100 (CET)

On 15 Feb 2015 at 18:44, kota wrote:>
> Nem vagyok megnyugodva, olvasmanyaim mast mondanak. Feluletes
> keresgelesemben a Scripps Intezetre hagyatkoztam, talan ok a
> legautentikusabb forras (ok uzemelik Mauna Loa allomast is). Kedves Jocó!
Ma a klímával foglalkozók közel 100%-a meg van győződve róla, hogy a
globális felmelegedést az emberi tevékenység okozza, és ez katasztrófához
vezet. Ezt az előfeltevést igyekeznek bizonyítani, beleértve a Scrips
Intézetet, alapfeltevésük tagadására süketek. Nem haladhat előre a tudomány,
ha érvek helyett tekintélyekre hagyatkozunk.
Nem tagadom, nehéz áttörni a klímahisztéria falanxát, de meg kell
próbálni. Ha vereséget szenvedek, nem ez lesz az első. Hogy annak idején el
kellett hagynom a KFKI-t, a fizikai kutatást, abban nagy szerepe volt annak,
hogy Somogyi megorrolt, mert nem fogadtam el az álláspontját, hogy a
helioszféra határa 5 AU távolságban van a Naptól, nyilvános szemináriumon és
(már nagyon szőrmentén) egy publikációmban (Magyar Fizikai Folyóirat, XXI.
kötet 3. füzet, 1973, pp.221--244) vele szemben azt állítottam, hogy a
kutatók többsége 70 AU, több kutató 100 AU távolságra várja. Hogy ki járt
közelebb az igazsághoz, az mára már eldőlt. Üdvözlettel: Gyurka