tanforum - [Tf] KFKI velemeny2

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] KFKI velemeny2

  • From: "Riki a programozo" <riki AT programozo.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] KFKI velemeny2
  • Date: Mon Sep 8 08:38:01 2003

Kommentálok:
----- Original Message -----
From: "Dorozsmai Karoly"
<kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
Subject: Re: [Tf] Re: keretlen level

> 1. Vita: a SPAM az SPAM... Miről vitatkozunk?

Tudod te is, hogy ami az egyiknek spam, az a másikak fontos hír (lehet) !!!

> 2. Megoldás: megszületett? Engem nagyon zavar hogy ötletelünk
> itt oda-vissza, és mást fogunk dolgoztatni. Nem jó ez!

Az ötletelésre Király Péterné (Éva) kért fel bennünket. Gondolom az Ő szabad
döntésén múlik, hogy mit akar, és mit vállal megvalósítani ezekből az
ötletekből. De ha kérte, akkor én megteszem neki, mert fontosnak tartom a
munkáját, és amire kért azzal segíteni akarom Őt.

> 3. Vélemény: a nevezett lap úgy jó ahogy van, minden féle
> barkácsolást ellenzek!!!

Ez is egy vélemény (amit 95% -ban én is így godolok!) de egy-két apróságtól
lehet, hogy jobb lesz... Éva írta: "akkoriban a SPAM gyakorlatilag em
létezett" (fejből idéztem) Kevesebb iskola használta az internetet, sok
helyen csak a redszergazda volt az aki iskola teljes levelezését kezelte...
Azóta változott a világ!

> 4. Kiegészítés: ha valamit, akkor a NETIKETT-et kellene
> propagálni! Nagyon kellene...!

Akarom! Ezért ujabb javaslatom: Ne csak a Károly által gyakran idézett
törvényekre, de a "suli netikett" -re is mutasson egy link a kérdéses
oldalon :-))))