tanforum - Re: [Tf] Re: keretlen level

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Re: keretlen level

  • From: <gcsaba AT chello.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Re: keretlen level
  • Date: Fri Sep 5 20:48:01 2003

>Ellene:
>- Nem minden iskolának van web lapja. Sok általános iskola jelentkezik
>nálam, akiknek csak e-mail címük van.
>- Az eredeti cél, az iskolák közötti kommunikáció is nehezebb lesz.

>Kérlek Benneteket, írjátok meg a véleményeteket!

Azt nem lehetne megoldani, hogy az iskolák neve mellett lenne egy link,
amire kattintva lehetne írni az iskoláknak, de nem közvetlenül, hanem előbb
átmenne egy spam szűrőn, és csak ha nem bizonyul kéretlen levélnek, akkor
menne tovább az iskola e-mail címéhez. Persze minden levelet így nem lehetne
kiszűrni, így a legjobb az lenne, ha ezeket a leveleket valaki át is nézné.
Tudom, ez nagy munka, gondolom gyakorlatilag egész embert kívánna. De talán
más formában mégis meg lehet ezt oldani, a technikai részéhez én nem értek.

Glóner Csaba