tanforum - [Tf] KFKI velemeny

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] KFKI velemeny

  • From: "Riki a programozo" <riki AT programozo.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] KFKI velemeny
  • Date: Fri Sep 5 16:34:01 2003

Áthidaló megoldás lehet, ha az e-mail információk nem közvetlenül
(automatikusan) felhaszálható formában kerülnek be a nyilvántartásba.

Szokásos vagy lehetséges kikerülési formulák:
-------------
titkar at hmg.suliet.hu
titkar(at)hmg.sulinet.hu
titkar#hmg.suliet.hu
titkar @ hmg.sulinet.hu (ez is jó lehet, - bár megtévesztő)
titkar(a)hmg.sulinet.hu
titkar*hmg.sulinet.hu
titkar~hmg.sulinet.hu (nekem ez tetszik a legjobban a ~ kukac jel miatt
:-) )
titkar(kukac)hmg.sulinet.hu
előnye: a kereső autómaták nem tudják az e-mail címet közvetlenül
fogyasztani!
- És célszerű a "mailto: ..." hivatkozásokat is kivenni, így kattintásra sem
lehet spammeli.