tanforum - Re: Kerettantervek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Kerettantervek

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Kerettantervek
  • Date: Fri Oct 15 10:21:44 1999

Udvozletem!

Taninfo Bt. (Juhasz Agnes?) irta (15 Oct 99, 8:13)
"Re: Kerettantervek" targyu leveleben:

> valo

> Pontosítanék: 1. nem elsosorban az interneten levo anyagokra gondoltam
> (legalábbis jelenleg még tanácsadó jellegu dolgok nam nagyon vannak az
> interneten), hanem CD-s onismereti, informacios es tanacsado programokra.

Ertem. (Nem kotekedes, de az eredeti levelben a "internet
pályaválasztási döntéseknél való használatának megtanítása"
szerepelt...)

> Azert egy konkret peldat a helyzetre mondanek, szandekosan olyan termekkel,
> amihez semmi kozom, azon kivul, hogy sok gyereknek segitettem mar vele eaz
> egyetemek kivalasztasaban: a Sulinet kezdocsomaggal minden iskola megkapott
> egy fantasztikusan gazdag informaciotartalmu multimedias CD-t (Tanulj tovabb
> c.)a felsooktasi lehetosegekrol, ami meg az egyetemek belso eletet is
> bemutatja ( a szakvalasztast segito szoftver mellett).

Igy igaz...

> Ezt gyakorlatilag
> sehol elo se vettek,

Nemtom, honnan az informacio forras... :-)) "Sehol"... Eleg sok
Sulinet-es iskola van... "Elos sem vettek..." Csak a Sulinet-es
gepeinken van CD, a halozaton kiajanlott CD ha 3-5 ember
olvasgatja, meglehetosen lassu... Ez van!

> ... a tavalyi aktualizalast nem rendeltek meg,

Bizony nem :-(((

> ... igy a ceg
> iden mar nem tudja valoszinulegmegcsinalni az aktualizalast, a dolog elhal.

Sajnalom a dolgot is, a ceget is, de amennyi penze jelenleg pl. a
mi iskolanknak van, azt kell mondjam, inkabb es elsosorban
magunkat sajnalom... :-((

> Hasonlo peldak sorat tudom.
> De talan ezt a CD-t meg megtalaljatok a fiokban.

Ismetlem: hasznaltuk. Es feltehetoen masutt is... Ugyhogy talan
nem jo megkozeleites ez... !

> eletre
> :))

> forras

> kritikaval). Az iskolai honlapok kozott is van hasznalhato, de fontosabbak
> az adatbazisok es a tematikus oldalak. Egy-ket cim:
> www.multistand.com/oktatas, www.palya.hu - ha lesz idom, folytatom.

Elore is erdeklodessel varom -- es igerem, propagalom! A _diakok_
kozott!

Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu